LOGO | HUISSTIJL | FONTS & KLEUREN

Maak indruk op jouw doelgroep

DE START VAN ELK ONTWERP

Intakegesprek

Het ontwerpen van een brand design begint niet bij het maken, het begint bij nadenken over de boodschap, doelgroep en uitstraling. Om een goed beeld te krijgen van jouw bedrijfsactiviteiten, je visie en je wensen wordt er eerst een intakegesprek gepland.

DE BASIS

Logo

Op basis van het intakegesprek worden 2 full color logo concepten voor je ontworpen. Waarom geen 3, 4 of 5 concepten? Omdat op basis van een goed intakegesprek al een goed beeld ontstaat van wat bij jouw bedrijf past. Hoe meer keuzes je krijgt, hoe lastiger het maken van een beslissing wordt. Uit de 2 concepten kies je het ontwerp dat het beste bij jouw visie, wensen of smaak past. Ook een combinatie van elementen uit beide concepten kan een mogelijkheid zijn. Vervolgens wordt het concept (gedurende maximaal 60 minuten) gefinetuned tot het definitieve logo.

Wat krijg je?

  • .jpg bestanden (3 formaten)

  • .png bestanden (3 formaten)

  • .eps vector bestand

  • .jpg social media profielafbeelding

PROFESSIONEEL COMMUNICEREN

Huisstijl

Voor elk bedrijf is het belangrijk om professioneel te communiceren met klanten en relaties. Dat begint met briefpapier, een envelop en een visitekaartje. Op basis van het gekozen logo wordt een full color concept huisstijl voor je ontworpen. Dit concept kan bestaan uit briefpapier, een visitekaartje en/of een envelop. Dat is afhankelijk van de middelen die je nodig hebt. Vervolgens wordt het concept (gedurende maximaal 60 minuten) gefinetuned tot de definitieve huisstijl en is het mogelijk om het briefpapier, het visitekaartje en/of de envelop te laten drukken.

Wat krijg je?

  • .jpg bestanden

  • .pdf bestanden (zonder afloopmarges)

  • .docx bestand van het briefpapier

  • .dotx (template) bestand van het briefpapier

EEN HERKENBARE STIJL

Fonts & Kleuren

Een huisstijl wordt herkenbaar door de visuele aspecten. Natuurlijk door een ‘catchy’ logo, maar ook door lettertypes en kleuren. Bij het vormgeven van een brand design wordt altijd gekeken naar de doelgroep van je bedrijf, wat de tone-of-voice is en wat je wilt uitstralen. Daar worden passende lettertypes en kleuren bij gezocht. Deze lettertypes en kleurcodes worden natuurlijk ook beschikbaar gesteld, zodat je elk document kunt opmaken in jouw huisstijl. Van digitaal (RGB) tot online gebruik (HEX) en van drukwerk (CMYK) tot bijvoorbeeld interieur of signing (Pantone).

Wat krijg je?

  • .ttf font bestanden

  • RGB, HEX, CMYK en Pantone kleurcodes

BRAND DESIGN

Get inspired

De oplevering van een project is elke keer weer een feestje! Wat ooit een idee was, is een tastbaar ontwerp geworden wat met trots aan de wereld kan worden getoond. In het portfolio vind je een selectie van projecten waarvan ik met recht kan zeggen: daar ben ik trots op!

HOE HET WERKT

De werkwijze

INTAKE

Het ontwerpen van een logo en huisstijl begint niet bij het maken daarvan, het begint bij het nadenken over de doelgroep, de boodschap en wat je uit wilt stralen. Tijdens het intakegesprek bespreken we dat.

DESIGN

Zodra alle ideeën, wensen en input bekend en beschikbaar zijn gaat de designfase van start. Het logo wordt ontworpen en vervolgens opgenomen in het briefpapier, het visitekaartje en eventueel een envelop.

FINETUNING

Zodra de concepten klaar zijn, is het tijd om feedback te verzamelen. Je kunt de ontwerpen bekijken en controleren of alle informatie klopt en of het aansluit op je visie. Feedback en aanpassingswensen worden zo snel mogelijk verwerkt.

OPLEVERING

Wanneer het definitieve ontwerp klaar is, ontvang je diverse bestanden van het logo en de huisstijl, lettertype bestanden en een handige cheat sheet van alle kleurcodes die voor jouw brand design zijn gebruikt.

WAT KAN IK VOOR JE DOEN?

Get in touch

Ben je overtuigd en ga je direct over tot actie? Of heb je misschien nog een vraag en wil je meer informatie? Neem vrijblijvend contact op.

GET TO THE POINT gaat zorgvuldig om met jouw gegevens. Je gegevens worden niet opgeslagen in een database en worden niet langer bewaard dan nodig om je van een reactie te voorzien. Meer informatie over hoe GET TO THE POINT omgaat met gegevens, lees je in de privacyverklaring.

AVG *