STATIONERY | PROMOTIE & SALES | DRUKWERK

Breid je communicatie uit

Get more

DE START VAN ELK ONTWERP

Intakegesprek

Ontwerpen begint niet bij maken, het begint bij nadenken over de boodschap, doelgroep en uitstraling. Het doel van de middelen, beschikbare input en jouw wensen worden daarom door middel van een intakegesprek in beeld gebracht.

INTERN

Stationery

Onder stationery verstaan we alle middelen die je gebruikt in jouw bedrijf of (thuis)kantoor. Een snelle boodschap noteren op een notitieblok en met een pen voorzien van het bedrijfslogo… Een kop koffie drinken uit een beker met het beeldmerk en een payoff… Papieren en documenten netjes geordend in mappen waarop de huisstijl pronkt… Kalenders, bureaubladen, muismatten, agenda’s…

EXTERN

Promotie & Sales

Met promotie- en sales middelen breng je jouw bedrijf, diensten en/of producten onder de aandacht en zorg je voor verkoop en omzet. Bijvoorbeeld door het gebruik van flyers, folders, brochures of presentaties. Maar er zijn nog veel meer vormen van grafisch design voor jouw bedrijf. Denk maar eens aan menukaarten, relatiegeschenken, give-aways, buitenreclame, verpakkingsmaterialen, kleding, beursmaterialen, signing…

OFFLINE

Drukwerk

Op het gebied van drukwerk is heel veel mogelijk. Bij GET TO THE POINT kun je rekenen op een goed advies over hoe jouw drukwerk zo goed mogelijk tot z’n recht komt. Of het nu gaat om bijvoorbeeld het soort papier, de dikte ervan, de afwerking… Er wordt graag met je meegedacht en natuurlijk kan het drukwerk ook voor je worden verzorgd. Zo kun jij als ondernemer je tijd steken in wat voor jou belangrijk is: je bedrijf.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

GRAFISCH DESIGN

Get inspired

De oplevering van een project is elke keer weer een feestje! Wat ooit een idee was, is een tastbaar ontwerp geworden wat met trots aan de wereld kan worden getoond. In het portfolio vind je een selectie van projecten waarvan ik met recht kan zeggen: daar ben ik trots op!

Bekijk meer projecten

HOE HET WERKT

De werkwijze

INTAKE

Het ontwerpen van middelen begint niet bij het maken daarvan, het begint bij het nadenken over de doelgroep, de boodschap en wat je uit wilt stralen. Tijdens het intakegesprek bespreken we dat.

DESIGN

Zodra alle ideeën, wensen en input bekend en beschikbaar zijn gaat de designfase van start. De middelen worden ontworpen en via een mock-up beschikbaar gesteld. Zo krijg je een goed idee van het resultaat.

FINETUNING

Zodra de concepten klaar zijn, is het tijd om feedback te verzamelen. Je kunt de ontwerpen bekijken en controleren of alle informatie klopt en of het aansluit op je visie. Feedback en aanpassingswensen worden zo snel mogelijk verwerkt.

OPLEVERING

Wanneer het definitieve ontwerp klaar is, ontvang je diverse bestanden van de promotiemiddelen voor bijvoorbeeld online gebruik en kunnen (indien van toepassing) de middelen ook gedrukt worden.

WAT KAN IK VOOR JE DOEN?

Get in touch

Ben je overtuigd en ga je direct over tot actie? Of heb je misschien nog een vraag en wil je meer informatie? Neem vrijblijvend contact op.

GET TO THE POINT gaat zorgvuldig om met jouw gegevens. Je gegevens worden niet opgeslagen in een database en worden niet langer bewaard dan nodig om je van een reactie te voorzien. Meer informatie over hoe GET TO THE POINT omgaat met gegevens, lees je in de privacyverklaring.

AVG *
Bedankt voor je bericht. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens of stuur een e-mail naar info@gettothepoint.nl of een Whatsapp naar bericht 0411 240000.